solucja



| croft manor - prolog | morze śródziemne | wybrzeże tajlandii | croft manor |
| meksyk | wyspa jan mayen | morze andamańskie | morze arktyczne |





dawne rytuały


Ten poziom w całości rozgrywa się na statku Amandy, niemal identycznym jak ten, który zwiedziliśmy na Morzu Śródziemnym. Różni się on jedynie rozmieszczeniem skrzyń, przeciwników i apteczek. Nie ma w nim żadnych skarbów ani reliktów. Dodatkowo mamy teraz w posiadaniu wyjątkowo potężną broń – młot Mjolnir, który zmiata przeciwników z powierzchni ziemi jednym uderzeniem. Dlatego też przejście tego poziomu nie powinno być ani trudne, ani zająć więcej niż kilka minut. Tutaj jednak przedstawiam rozmieszczenie apteczek oraz najemników:

Pierwsza apteczka znajduje się w drewnianej skrzyni, stojącej na lewo od miejsca, w którym zaczynasz, blisko schodów – musisz rozwalić ją młotem, aby dostać się do środka. Na dole pałęta się kilku najemników (im dłużej będziesz się kręcił po pokładzie, tym będzie ich pojawiać się więcej). Kolejną apteczka znajdziesz na kontenerze, stojącym blisko schodów, którymi zszedłeś – dostaniesz się na górę, wspinając się na sąsiedni kontener i przeskakując. Na górnym pokładzie (wejdziesz tam po kontenerach), wybierając drogę po lewej, spotkasz 3 najemników, po prawej – 2. Kolejnych 2 przeciwników czeka po minięciu korytarza. Wkrótce zobaczysz jeszcze 2 najemników (także tutaj zaczną pojawiać się kolejni, jeśli nie ruszysz od razu dalej). Po zejściu na lądowisko dla śmigłowców, ujrzysz leżącą na ziemi apteczkę, a za skrzyniami biegających w kółko 3 ludzi. Na niższym pokładzie czeka kolejnych 3. Wewnątrz statku, w miejscu, gdzie ostatnio doszło do eksplozji spotkasz 2 najemników, po czym jeszcze jednego za zakrętem. Po drodze do pomieszczenia ze słojem Natli spotkasz w korytarzach jeszcze 4 najemników.

Czas na ostateczną podróż.