strona główna // forum // chat // kontakt // dodaj do ulubionych // ustaw jako startową


Powrót do Archiwum

SIERPIEŃ 2011




20 sierpnia 2011, by K@t
Może jeszcze frytki do tego?
Od pewnego czasu na francuskich ulicach można trafić na plakat reklamowy sieci McDonalds, którego zdjęcie znajdziecie niżej. Czyżby za odmłodzeniem postaci Lary szła także zmiana wieku docelowego kręgu odbiorców? Na wiek przedszkolny, jak na nasze oko...

Na szczęście sytuacja nie jest aż tak tragiczna i na chwilę obecną nie ma szans, by podobizna pani archeolog pojawiła się w pudełkach z zestawem Happy Meal. Karl Stewart uspokaja: „Sieć McDonalds szukała kolejnych postaci do swojej kampanii reklamowej, wykorzystującej najbardziej znanych bohaterów pop-kultury. Zostaliśmy poproszeni o możliwość postawienia Lary obok takich osobistości, jak Darth Vader, King Kong, czy nawet zamaskowany gość z Krzyku.”

Przerośnięta małpa i seryjny morderca sprzedający Big Maca - zawsze to jakaś elita. Stewart twierdzi jednak, że kampania dobiega już końca. Kolejne materiały, na których występuje jednocześnie Lara Croft i wielkie żółte „M” nie powinny się już pojawić.

Wierzymy na słowo.

 


13 sierpnia 2011, by K@t
Square Enix na "papierze"
Cyfrowym. W sieci zadebiutował pierwszy numer Square Enix Magazine, oficjalnego wydawnictwa prezentującego wieści związane z tytułami japońskiego wydawcy.

W premierowym numerze nie mogło oczywiście zabraknąć obszernych materiałów dotyczących największych marek Square. Na 30 stronach przeczytamy m.in. o Deus Ex: Human Revolution, Final Fantasy XIII-2 oraz przede wszystkim o najnowszym Tomb Raiderze. Sam artykuł nie przynosi niestety żadnych nowych informacji, ani screenów. Całość ma raczej formę promocyjną, co nie powinno chyba nikogo dziwić.

Square Enix Magazine w angielskiej wersji językowej znajdziecie na tej stronie.

 


6 sierpnia 2011, by K@t
Na Tomb Raiderze 9 się nie skończy
Taki wniosek można wyciągnąć ze słów Karla Stewarta, który w ostatnim czasie wywiadów udziela wręcz hurtowo. Dyrektor marki Tomb Raider zapewnił, że Crystal Dynamics wybiega z planami restartu serii znacznie dalej, niż można przypuszczać.

„Staramy się patrzeć znacznie dalej, mieć większy obraz tego co chcemy osiągnąć i w jaki sposób chcemy ukształtować całą markę Tomb Raider. Nie chodzi tu tylko o jedną grę, którą wydamy, a potem pomyślimy o następnej. Robimy wszystko, by przez następne pięć, czy dziesięć lat efekty naszej pracy były jak najbardziej spójne.”

Czyżby szykowała się nam kolejna seria połączona wspólną historią? Stewart zaznaczył również, że to nie pierwsza próba restartu marki, ale za to pierwsza tak odważnie zrywająca z dotychczasowymi schematami. Pozostaje mieć nadzieję, że te schematy nie dadzą o sobie znać przy okazji Tomb Raidera 10...

 


5 sierpnia 2011, by K@t
Pamiętacie jeszcze Strażnika Światła?
Guardian of Light ma już ponad rok na karku, ale bynajmniej nie został zapomniany przez graczy i branżę. Ostatnia przygoda Lary jest jednym z kandydatów do tegorocznych nagród Golden Joystick Awards!

Na Strażnika Światła można oddać głos w kategorii Best Downloadable, co raczej nie powinno stanowić niespodzianki. Wyniki poznamy 21 października, kiedy to w Westminster Bridge Park Plaza odbędzie się ceremonia przyznania nagród.

Golden Joystick Awards to jedne z najbardziej prestiżowych nagród w branży, przyznawane już od 1982 roku.

 


5 sierpnia 2011, by K@t
Dużo, „tanio”, Square
Ostatnia aktualizacja PlayStation Store przyniosła sporo obniżek na klasyczne gry z PSOne. Małą niespodziankę przygotowało Square Enix permanentnie obniżając ceny wszystkich tytułów autorstwa Core Design!

Dla ułatwienia podpowiadamy – chodzi o gry: Tomb Raider, Tomb Raider III, Tomb Raider The Last Revelation i Tomb Raider Chronicles. Wszystkie klasyczne tytuły z Larą dostępne są teraz za 22PLN. Do tej pory za każdy z nich należało zapłacić 36PLN. Jeśli średnio interesuje was Core Design, a bardziej wolicie Crystal Dynamics, to nie ma problemu. Obniżkami objęte zostały również gry GEX: Deep Cover Gecko oraz Legacy of Kain: Soul Reaver.

Od nadmiaru klasyki głowa nie boli, prawda?