strona główna // forum // chat // kontakt // dodaj do ulubionych // ustaw jako startową


Strona główna działu
-> Krótki opis
-> Levele
-> Dane techniczne
-> Gdzie kupić

Screeny
Lokacje
Przeciwnicy
Bronie
Klawiszologia
Pojazdy
Dom Lary
Solucja
Tłumaczenia
Cheaty

REMASTERY TR1-3


Tomb Raider 3: The Lost Artifact - solucja


Zgodnie z taktyką firmy Eidos, również do trzeciej części przygód Lary Croft powstał dodatek zatytułowany The Lost Artifact. Dla wielbicieli wdzięków pani archeolog to z pewnością łakomy kąsek. Tym bardziej, że już chyba zdążyli wszyscy ukończyć Tomb Raider 4: The Last Revelation.


Highland Flind

Po oglądnięciu filmiku z helikopterem w roli głównej, wdrap się po czerwonej winorośli znajdującej się na ścianie, a następnie zejdź na dół. Podejdź do krawędzi basenu i pociągnij skrzynię z prawej, a później wdrap się po niej. Złap się za wiszącą drabinkę i przejdź po niej na drugą stronę. Wskocz do basenu, popłyń z prądem i wyjdź z basenu na jego końcu. Wejdź na górę po rampie, po czym zabij psa oraz zbira. Pozbieraj znajdźki. Zanim pójdziesz dalej, zejdź na dół po rampie i skieruj się w prawo. Na czworakach wejdź do małej jaskini. Pozbieraj rzeczy leżące po prawej, pociągnij za dźwignię otwierającą właz i opuść jaskinię. Wejdź z powrotem na górę po rampie i wejdź do małej lokacji z kratami. Podnieś duży medipack i wyjdź stamtąd. Idź przed siebie do następnej lokacji. Rozejrzyj się i skocz. Zabij zbira. Przejdź do lokacji, która znajduje się najbliżej Ciebie. Podejdź teraz do zwłok wroga i weź amunicję z podłogi oraz amunicję, która jest w małej alkowie. Po obu stronach tej alkowy są wejścia. Najpierw pójdź w prawo, przeskocz na drugą stronę, zabij zbira. Potem wejdź do lokacji z basenem. Wskocz do wody. Pod wodą weź łom. Wyjdź z wody i podejdź do dźwigni. Zrób save. Otworzy się krata z prawej strony alkowy. Po pociągnięciu za dźwignię szybko pobiegnij do tej kraty (nie zwracaj uwagi na kolesi próbujących Ci przeszkodzić!). Po pokonaniu kraty zbliż się do pomniku psa. Poczekaj aż zbir otworzy kraty. Wtedy śmiało idź w jego kierunku i zabij go. Otwórz drzwi za pomocą łomu. Właśnie odkryłeś sekret numer jeden. Wyjdź z komnaty. Po prawej jest korytarz, którym możesz przejść na czworakach. Zabij wroga. Idź na cmentarz, a potem do przejścia z lewej. Zabij tam kolejnego wroga. Jeszcze jeden jest z prawej strony, więc się z nim też rozpraw. Pozbieraj znajdźki i wróć do przejścia z lewej. Zobaczysz rampę z prawej. Odwróć się i skocz (do tyłu!) na półkę, a następnie na kolejną półkę. Kolejny skok wykonaj na platformę pod Tobą (ma zielony kolor). Zobaczysz obelisk stojący pośrodku bagna. Rozpędź się i skocz w jego kierunku, a następnie wejdź do dziury w ścianie, która jest prawie niewidoczna. Idź naprzód i na czworakach skieruj się w lewo na pierwszym rozwidleniu. Ujrzysz ponownie cmentarz. Wdrap się na pomnik psa, pozbieraj leżące na skrzyni i zabij strażnika. Powróć do rozwidlenia korytarzy i wstrzymaj się ze skokiem w bagno. Zamiast tego skocz na półkę. Weź małą apteczkę i kamień Thistle. Na drugą stronę dostań się po zawieszonej drabince. Znajdziesz się przy moście. Zanim pokonasz most, popatrz na winorośl znajdującą się na filarze i wdrap się po nich na górę mostu. Zabij wroga. Potem w korytarzyk z lewej i tam znajdziesz drugi sekret. Wróć się na most. Aby otworzyć wrota z lewej strony, musisz pociągnąć za dźwignię znajdującą się w budynku po lewej stronie mostu. Zanim to jednak zrobisz skocz i złap się za winorośl na tym budynku. Zejdź na dół i weź małą apteczkę, która leży na tamie. Wróć się z powrotem i podejdź do krawędzi, a tam ujrzysz amunicję i harpun (są z lewej strony budynku). To jest trochę trudne, więc wcześniej wykonaj save. Musisz znaleźć odpowiednie miejsce do skoku. Po zdobyciu harpuna i amunicji jednak nie wskakuj do wody, tylko popatrz przed siebie. Zapisz ponownie stan gry i wskocz do wody. Postaraj się szybko dopłynąć do brązowej krawędzi. Podnieś uzi. Popłyń z powrotem do mostu. Po obu jego stronach znajdują się filary, a przy nich jest amunicja do harpuna. Pozbieraj ją. Wróć się do doku. Zanim pójdziesz dalej, odwróć się. Po drugiej stronie doku ujrzysz coś żółtego. To jest amunicja do wyrzutni rakiet. Weźmiesz ją jednak później. Wróć znowu do mostu, jeżeli chcesz zabrać tę amunicję. Podejdź do prawej krawędzi mostu. Spójrz na dół i spróbuj skoczyć na zieloną półkę. Stąd już spokojnie dojdziesz do amunicji. Po jej wzięciu wróć się na most. Skocz i złap się za winorośl po lewej stronie budynku. Tym razem skieruj się do korytarza po lewej. Save. Pociąg za dźwignię. Bardzo szybko musisz przejść przez kraty. Zabij zbira. Idź przed siebie aż zobaczysz wielkie zakratowane wrota. Z obu stron są pomniki węży. Potrzebne Ci są dwa kamienie Thistle, aby otworzyć kraty. Pójdź w lewo. Podejdź do schodów i rozwal pomnik psa. Idź naprzód, lecz zanim pójdziesz w lewo do kolejnej lokacji, spójrz na okna znajdujące się nad Tobą. Te które są rozbite prowadzą do kolejnego sekretu. Jeżeli spojrzysz na lewo, zobaczysz korytarz. Idź nim i weź flarę, która tam leży. Teraz przejdź po drabince na drugą stronę. Zabij ptaka i na czworakach wejdź do małej jaskini. Nagraj stan gry i szybko schyl się, aby nie trafił Cię głaz. Kiedy już będziesz bezpieczny, idź przed siebie i opuść tę lokację. Zabij zbira. Weź apteczkę znajdującą się w małej alkowie. Wskocz na czerwoną winorośl i dalej przed siebie. Wdrap się ponownie po winorośli. Wejdź na górę, skocz do tyłu i wyciągnij broń. Wskocz na platformę po środku. Zabij ptaka i weź amunicję oraz małą apteczkę po czym wdrap się na dach. Weź drugi Thistle Stone. Zejdź na dół po moście. Wskocz na małą platformę. Spójrz na rozbite szyby (są trzy, w tym dwie rozbite). W biegu wykonaj skoku w kierunku rozbitej szyby. Jeżeli dobrze wykonasz skok, to znajdziesz się po drugiej stronie. Weź dużą apteczkę, wskocz do jaskini. Znajdziesz tam trzeci sekret. Idź przed siebie aż dojdziesz do małego basenu. Wskocz do wody i popłyń w prawo. Tam znajdziesz flarę. Idź dalej. Zostaniesz zaatakowany przez plującego ogniem potwora. Kiedy ogień będzie leciał w Twoim kierunku, schyl się i wskocz do kolejnego basenu. Płyń przed siebie aż dopłyniesz do okrętu podwodnego. Wyjdź z wody, zabij zbira i podnieś apteczkę. Wejdź do pomieszczenia z panelem sterowania. Pociągnij za dźwignię z prawej, aby otworzyć wrota. Przejdź przez nie i zabij psa. Dalej przed siebie na górę aż dotrzesz do znajomo wyglądającej drogi. Aby otworzyć wrota, musisz włożyć oba Thistle Stone do paszczy węża. Przejdź przez nie i zakończ poziom.


Willard's Lair

Po cut-scence zjedź na dół i pobiegnij szybko na prawą stronę lokacji. Odwróć się i złap się za krawędź. W innym przypadku zostaniesz przygnieciony przez głaz. Kiedy głaz Cię ominie, wdrap się na górę i podnieś łom. Idź naprzód i wejdź do małej dziury. Popłyń na dół, weź stamtąd amunicję do harpuna i wyjdź z wody. Zabij wilka. Rozpędź się i skocz na zieloną platformę, po czym spuść się na dół. Idź przed siebie powoli, aby uniknąć pułapki. Wejdź do komnaty. Uważaj, żeby nie przygniótł Cię głaz. Podnieś amunicję i skieruj się do kolejnej komnaty. Uniknij spadającego głazu. Idź przed siebie. Zapisz stan gry, zanim zjedziesz na dół po rampie. Zjedź na dół i błyskawicznie skieruj się w prawo. Wdrap się na krawędź. Zrób kilka kroków w lewo. Potem na czworakach na dół. Za drugą ścianą z kolcami, skręć w prawo. Weź amunicję, na czworakach ponownie w dół i znalazłeś pierwszy sekret. Wróć się z powrotem na górę i skieruj się w stronę małego znaku z napisem: Abandon Hope All Ye Who Enter Here. Zapisz stan gry, rusz w kierunku niedużej lokacji. Kiedy się tam znajdziesz, szybko obróć się o 180 stopni, podskocz, złap się za krawędź i podciągnij. Wykonaj następnie skok do tyłu i złap się kolejnej krawędzi. Weź amunicję leżącą z lewej, skocz z powrotem. Później skocz na platformę z prawej. Idź przed siebie, omijając kolce i skocz na prawą platformę. Znajdziesz się w nowej lokacji.
Nie wspinaj się na razie na winorośl. Omiń kolce i weź flarę. Cofnij się i teraz wejdź po winorośli. Są tutaj dwie ścieżki. Jeżeli pójdziesz w dół, to zdobędziesz małą apteczkę oraz flarę. Wdrap się na półkę ponad Tobą, skocz przed siebie, złap się za krawędź. Obróć się o 180 stopni, po czym rozpędź się i skocz. Podciągnij się, weź amunicję do uzi. Wróć się. Gdy znajdziesz się w nowej lokacji, zabij straż. Zeskocz na dół, weź Chairn Key z drewnianego stołu. Pójdź ścieżką z lewej. Popatrz na znak w kształcie litery W na skrzynce. Popchnij ją, użyj łomu, aby otworzyć drzwi. Pchnij pierwszą skrzynkę na podłodze i podnieś amunicję. W rogu stoją skrzynie układające się mniej więcej tak:

[3] [2]
      [1]

Pchnij dwa razy skrzynię numer 1, podejdź do niej z drugiej strony i dopchnij ją do samego kąta. Pchnij dwukrotnie skrzynię numer 2, po czym pchnij skrzynię numer 3. Odnalazłeś drugi sekret. Zapisz stan gry, zanim podejdziesz do półki z książkami. Teraz w prawo do małej wnęki. Jest tam dźwignia z lewej strony. Przejdź przez małą komnatę i znajdź dźwignię, która jest na północy. Omiń półki z książkami, które są z północnej strony i weź amunicję do shotguna (jest z prawej). Zapisz stan gry. Podnieś amunicję leżącą z lewej, odnajdź dźwignię w małej komnacie. Musisz to wykonać bardzo szybko i opuścić komnatę. Wyciągnij broń i rusz przed siebie. Zabij wilka, wejdź do ciemnego pomieszczenia po lewej. Weź amunicję oraz małą apteczkę. Wróć się do poprzedniego pomieszczenia. Nie wchodź na świecącą się podłogę. Pobiegnij na wprost, skręć w prawo i skocz na platformę. Jesteś z powrotem na cmentarzu (poziom 1). Odnajdź czarny kamień w podłodze niedaleko obelisku. Zapisz stan gry i użyj Chairm Key na dziurze w murze.
Zabij trzech strażników, cofnij się i idź przed siebie. Rozpraw się z kolejnym zbirem. Wdrap się na krawędź, która jest na północy. Dostrzeżesz dziurę z prawej. Wejdź do niej na czworakach i zabij straż. Pozbieraj znajdźki. Wróć się. Pójdź w lewo i zejdź na dół, następnie w prawo (jest tam strażnik). Znalazłeś trzeci sekret. Teraz w dół. Przejdź przez drzwi, zabij strażników. Idź przed siebie i skręć w lewo przy wielkim pomniku. Podnieś amunicję, zabij zbirów i wejdź do dziury, która jest na północ od pomnika. Zeskocz na dół, zabij strażnika i idź przed siebie, aby zakończyć poziom.


Shakespeare Cliff

Zabij zbira i rusz przed siebie. Popchnij niebieską skrzynię, weź amunicję. Naciśnij przycisk, aby otworzyć drzwi. Zabij wroga i idź dalej przed siebie. Zlikwiduj kolejnego zbira, popchnij niebieską skrzynię i weź amunicję. Popchnij skrzynię w kierunku płotu, a potem małą skrzynię. Przejdź przez ogrodzenie i weź amunicję do shotguna i przy okazji znalazłeś pierwszy sekret. Wróć się. Idź przed siebie, zabij faceta przy pomieszczeniu sterowania, przejdź przez drzwi i dalej w prawo. Skocz na półkę z prawej. Strzel i rusz przed siebie, znowu strzel i pozbieraj leżące znajdźki. Powróć do poprzedniego pomieszczenia. Skieruj się w lewo, strzel i dalej przed siebie. W tym pomieszczeniu ujrzysz drabinę, która jest w środku komnaty. Cofnij się trochę i skocz. Złap się drabiny, zejdź na dół. Pójdź w lewo. Skocz błyskawicznie w tył, aby uniknąć ognia. Weź amunicję. Poczekaj aż wiertło zjedzie w dół. W biegu przeskocz na drugą stronę, naciśnij przycisk i wdrap się na krawędź. Na czworakach wejdź do dziury, zabij szczury, naciśnij przycisk i wróć się na zewnątrz. Zjedź na dół, znajdź drogę do pomieszczenia. W nim zabij snajpera oraz mechanika. Wejdź na górę po rampie. Teraz przed siebie. Uniknij ognia. Popatrz skąd był on prowadzony. Jest tam trochę znajdek. Skocz na krawędź. Strzel, idź naprzód, wdrap się do góry, pozbieraj znajdźki. Wróć się i dalej podążaj przed siebie. Zapisz stan gry. Skocz w dół, szybko pobiegnij i skocz na krawędź, zanim nadjedzie pociąg. Zjedź na dół, wejdź do tunelu z prawej. Jest tam duża apteczka na środkowym torze. Musi to wszystko wykonać w błyskawicznym tempie. W innym przypadku zostaniesz skasowany przez pociąg. Rozpędź się i szybko skocz do dziury w ścianie po lewej. Znalazłeś sekret numer dwa, czyli rakietnicę. Wróć się do żółtych drzwi, naciśnij guzik, zabij najemnika. Wjedź motocyklem na rampę. Zrób save. Przytrzymaj hamulec i wciśnij gaz. Puść hamulce i wykonaj skok. Wjedź w dziurę, skręć w lewo i spróbuj przeskoczyć na drugą stronę. Wylądujesz w zniszczonym tunelu przy rozwalonym pociągu. Zabij wroga. Wciśnij przycisk znajdujący się obok palącej się beczki. Otworzysz drzwi do toalety. Wejdź do niej. Zabij mechanika, weź amunicję i opuść toaletę. Pojedź na motocyklu w prawo po rampie i spróbuj przeskoczyć nad pociągiem. Pojedź następnie po drewnianej podłodze. Zejdź z motocykla, weź małą apteczkę, zejdź na dół i zabij najemnika oraz szczury. Wróć się i wejdź na motocykl. Przeskocz na kolejną drewnianą rampę. Przejedź po kamiennej rampie i wykonaj samobójczy skok na zniszczony pociąg. Zastrzel snajpera oraz mechanika. Rozpędź motocykl i skocz na żółto-pomarańczowy budynek. Zejdź z motocykla i naciśnij guzik na filarze. Weź Drill Activator Card. Wróć się na motocykl i skocz na zamknięte drzwi. Zabij mechanika, podejdź do panelu. Wciśnij przycisk. Wróć się do wiertła, zejdź na dół i użyj Drill Activator Card, aby uruchomić wiertło. Wróć się do miejsca, gdzie wcześniej była niedostępna lokacja. Wejdź do dziury, zabij szczury, naciśnij guzik, aby otworzyć ogrodzenie. Rozpędź się i skocz na czarną półkę z lewej. Weź Pump Access Card. Nie idź przed siebie, tylko wróć się i skocz na drabinę. Wdrap się po niej. Znajdź drogę powrotną do toalety. Użyj Pump Access Card na ATM w toalecie. Napełni się ona wodą. Zanurkuj i weź amunicję do harpuna z podłogi. Przepłyń przez dziurę w ścianie, wynurz się i znalazłeś trzeci sekret. Skocz na ścieżkę z lewej i rusz naprzód. Zjedź na dół i szybko skocz w lewo na małą półkę, a potem na następną. Zabij pterodaktyla i skocz na kolejną półkę. Potem wykonaj skok na półkę z prawej. Wypatrz dziurę w ścianie. Schwyć się półki i idź w lewo. Weź apteczkę, idź przed siebie, weź kolejną apteczkę i wróć się do wody. Popłyń do drzwi, gdzie znalazłeś Pump Access Card i zakończ poziom.


Sleeping With The Fishes

Weź amunicję leżącą w pobliżu żółtych drzwi po prawej. Omiń zamkniętą komnatę i zejdź na dół po półce z prawej. Weź flarę i pójdź do lokacji z basenem. Przejdź na jego drugą stronę, chwyć za uchwyt, zabij najemnika i wróć się na początek poziomu. Przejdź przez otwarte drzwi. Idź przed siebie, po czym wejdź do wody. Podpłyń do dźwigni i otwórz zamknięte drzwi. Zabij wroga, popłyń naprzód i zbierz amunicję do uzi. Wypatrz dziurę, popłyń przed siebie, weź amunicję do harpuna. Wypłyń i skieruj się do kolejnej dziury. Potem w lewo. Znalazłeś pierwszy sekret. Popłyń z powrotem do kolejnej dziury. Zabij najemnika. Zejdź na dół i popłyń do żółtego budynku. Wypłyń, znajdź przycisk i go wciśnij. Wróć się do wody i popłyń do nowej lokacji. Popłyń do komnaty sterowania. Wyjdź z wody, pozbieraj znajdźki, popłyń z powrotem i zabij wroga. Wróć się do komnaty sterowania i weź głęboki oddech. Popłyń do lokacji naprzeciwko komnaty sterowania. Odnajdź świecący obiekt na murze. Złap Circuit Bulb i weź głęboki oddech w komnacie sterowania. Zapisz stan gry. Teraz spróbujemy znaleźć ostatni Circuit Bulb. Weź głęboki oddech i zanurkuj. Musisz zlokalizować dziurę w dachu. Wdrap się na górę, weź Circuit Bulb i wróć się do komnaty sterowania. Użyj wszystkich Circuit Bulb, aby otworzyć drzwi. Przepłyń przez nie, ale zanim przepłyniesz przez następne, popłyń przez dziurę z prawej (jest prawie niewidoczna, ale zaręczam, że tam się znajduje!). W dziurze odkryjesz drugi sekret. Powróć do drzwi. W tej lokacji nie wypływaj, tylko wpłyń w małą dziurę, a potem do kolejnej na północnym zachodzie. Zabij rybę i oto znalazłeś trzeci sekret. Popłyń z powrotem. Wyjdź z wody, pozabijaj strażników, wejdź do komnaty sterowania, naciśnij przycisk. Kiedy otworzą się drzwi, przejdź przez nie. Znajdziesz tutaj dwa zawory. Przekręć oba, wróć się do wody i zabij rybę. Teraz przez pierwsze drzwi z prawej. Weź Mutant Sample, potem przepłyń przez drzwi z lewej i weź kolejne Mutant Sample. Popłyń przed siebie. Wyjdź z wody i zejdź na dół do Experiment Room. Połóż Mutant Sample po obu stronach maszyny. Wróć się do poprzedniego pomieszczenia, wejdź na górę, zabij najemnika. Popłyń na dół, weź Hand Of Rathmore. Przepłyń do następnej lokacji, naciśnij przycisk, aby otworzyć drzwi. Zabij rybę, weź amunicję leżącą w rogu i przepłyń przez małą dziurę, aby ukończyć poziom.


It's A Madhouse!

Dopłyń do lewego rogu i weź kolejny Hand Of Rathmore. Otworzy się właz. Wyjdź z wody, wdrap się na górę po drabinie. Witamy w Zoo ;). Pójdź najpierw w lewo, weź amunicję do shotguna. Potem pójdź na północ, a po zabiciu tygrysa idź dalej przed siebie. Dojdziesz do dwóch drzwi. Wdrap się na górę i skocz. Zejdź na dół do dziury po środkowej winorośli. Weź Zoo Key i użyj go przy drzwiach. Przejdź przez nie i wciśnij przycisk na murze, aby otworzyć znajdujące się obok drzwi. Za nimi skręć w lewo i wdrap się na ceglaną platformę, a następnie wdrap się na żywopłot. Masz dwie drogi do wyboru. Pójdź najpierw w kierunku klatki. Zejdź w dół i skręć w prawo. Znalazłeś pierwszy sekret. Wdrap się na górę, potem na wprost, zabij małpy i wciśnij przycisk za pomnikiem (jest to chyba otwarcie do trzeciego sekretu, ale jako że go nie znalazłem, to nie mogę tego stwierdzić z całą stanowczością). Weź amunicję i wróć się do żywopłotu. Tym razem wybierz drugą dróżkę. Zabij małpę. Podnieś Aviary Key leżący na moście, a potem wejdź do zielonej dziury. Zejdź na dół i skocz na półkę, aby uniknąć spotkania z kolcem. Zabij tygrysa. Wejdź na górę po schodach, wciśnij przycisk. Przejdź przez komnatę i zabij małpę. Pójdź w prawo, wdrap się na szarą półkę. Przy pomocy liny dostań się na małą wyspę. Zabij małpy i weź amunicję. Obok jest mały basen, a w nim klucz, który potrzebujesz. Zapisz stan gry i wskocz do wody. Zanurkuj, złap Aviary Key i szybko wydostań się z wody. Teraz wciśnij przycisk niedaleko basenu. Szybko wdrap się na półkę i biegiem przebiegnij przez drzwi, zanim się zamkną. Wróć się do miejsca, gdzie użyłeś Zoo Key. Użyj Aviary Key, aby otworzyć drzwi. Przejdź przez nie, zabij ptaka. Powinieneś zauważyć drabinę na wschodniej ścianie (jest za drzewem). Skocz na nią, wdrap się na górę i zabierz stamtąd amunicję. Wróć się na ścieżkę. Znajdź drabinę na zachodniej ścianie. Skocz, złap się drabiny, wdrap się po niej. Teraz pójdź w prawo, skocz na zieloną półkę, a potem jeszcze raz na wprost i podejdź do białej półki. Użyj liny, aby ześlizgnąć się na dół do nowej lokacji. Użyj Aviary Key na zamku koło pomnika. Otworzy się nowa droga do ukrytej ścieżki. Ujrzysz dziurę, ale nie wskakuj do niej. Pójdź w prawo do kolejnej dziury. Skocz do niej i odkryłeś właśnie kolejny sekret. Skocz i pobiegnij na platformę w rogu. Ujrzysz dziurę z prawej strony. Skocz na dół, zabij potwory i wejdź na górę po dużych schodach. Tylko ostrożnie! Znajdziesz ciało na środkowej platformie. Skocz na tę platformę i użyj Hand Of Rathmore na ciele. Koniec poziomu.


Reunion

Skocz błyskawicznie w prawo lub lewo, zanim dosięgnie Cię głaz. Następnie pójdź w lewo, zabij straż i wejdź do ciemnej dziury. Zapal flarę. W świetle ujrzysz poniżej półkę. Skocz na nią, a znajdziesz się w następnej lokacji. Zapisz stan gry. Uniknij ognia i skocz na ciemną półkę po lewej. Nie strzelaj do bossa na razie. Zmarnujesz tylko amunicję. Biegnij, ale nie skacz na półkę naprzeciw bossa. Znajdź drogę na górę. Wdrap się na półkę, na której leżą kamienie z meteorytu. Znajdziesz tam dwoje drzwi z wyrzeźbionymi czaszkami, wciśnij przycisk, przejdź przez drzwi. Zabij strażników, skieruj się w lewo i znajdź drabinę. Wciśnij przycisk pod drabiną i wejdź po niej na górę. Wejdź na najwyższą drabinę, weź dużą apteczkę. Zobaczysz Hand Of Rathmore leżący po drugiej stronie. Jest on pilnowany przez bossa. Znajdź drogę do bossa i załatw go rakietnicą. Jest to dość proste pod warunkiem, że odpowiednio się zbliżysz (czyli jak najbliżej!). Po zabiciu bossa, weź Hand Of Rathmore, przejdź przez nowo otwarte drzwi, zjedź na dół, wyjdź z wody, a później przejdź przez plażę, aby ukończyć poziom. I to już koniec The Lost Artifact. Do zobaczenia podczas kolejnych przygód pięknej Lary Croft!


Deranged



(c) CD-Action. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Publikacja za wiedzą i zgodą redakcji
www.cdaction.com.pl