strona główna // forum // chat // kontakt // dodaj do ulubionych // ustaw jako startową


Strona główna działu
-> Przed premierą
-> Krótki opis
-> Levele
-> Postacie
-> Dane techniczne
-> Gdzie kupić

Screeny
Rendery
Lokacje
Przeciwnicy
Bronie
Klawiszologia
Solucja
Tłumaczenia
Cheaty
Okładki
Soundtrack
TR i Windows XP
Dźwięk w wersji SoldOut

REMASTERY TR1-3


  » Nietoperz

Najprostszy do pokonania przeciwnik, wystarczą dwa strzały ze zwykłych pistoletów. Trzeba też pamiętać, żeby nie dopuścić go zbyt blisko, ponieważ wtedy będzie nas atakował z góry i nie będzie się dało do niego strzelać.

  » Wilk

Kilka strzałów z pistoletów załatwia sprawę. Wilki mogą jednak skasować trochę naszej energii, jeśli spotkamy większe stadko, ale wtedy także nie powinno być z nimi problemów. Używanie shotguna to tylko marnowanie cennej amunicji. Wilki atakować nas będą w Peru.

  » Niedźwiedź

Przeciwnik o wiele silniejszy od nietoperzy i wilków. Problemem jest także to, że kiedy spotykamy niedźwiadki nie mamy innych broni niż pistolety. Na takiego nie ma rady, najlepiej ostrzelać z wyższych półek, na które nie będzie mógł się dostać. Występuje w Peru.

  » Raptor

Groźne czerwone zwierzątko, które biega bardzo szybko i tak samo atakuje. Dodatkowo jego ataki są bardzo silne. Shotgun konieczny. Najlepiej też trzymać się jak najdalej i nie dać mu do siebie podejść, więc skoki i odskoki wymagane. Raptor zamieszkuje Peru.

  » T-Rex

W grze spotkamy tylko jednego takiego przeciwnika, w Peru. Olbrzymi dinozaur da się zabić ze zwykłych pistoletów, ale musimy trzymać się z daleka - jak przy raptorach. Kiedy będziemy stać bez ruchu zbyt blisko, zostaniemy... złapani w jego paszczę i natychmiast zabici.

  » Lwy

Trudniejszy przeciwnik pojawiający się w Klasztorze. Mimo, że pada po dwóch strzałach z shotguna, trzeba trzymać się daleko, najlepiej wskakiwać na wyższe półki. Zwykłymi pistoletami lepiej nie wojować. Osobnik żeński różni się od męskiego jedynie brakiem grzywy.

  » Goryl

Przede wszystkim brak (sztucznej) inteligencji. Robi wielki hałas, więc usłyszeć go można na długo zanim zaatakuje. Ten czas można przeznaczyć na przygotowanie zwykłych pistoletów, gdyż one z pewnością wystarczą - zwłaszcza, gdy pomożemy sobie skokami. Spotykamy w Klasztorze.

  » Krokodyl

Na lądzie nie jest trudnym przeciwnikiem. Jednak z powodu braku broni działającej pod wodą, może stanowić problem, gdy spotkamy go w różnych basenach i wodnych korytarzach. Wtedy nie ma innej rady, jak tylko uciekać i szukać suchego lądu.

  » Szczur

Gigantyczny, ale jak na swe rozmiary szkodzi minimalnie. Podobnie jak krokodyl atakować będzie na lądzie i w wodzie. Kilka strzałów wystarcza, w wodzie także nie jest bardzo groźny.

  » Pantera

Wzmocniona wersja lwa występująca w Egipcie. Atakuje o wiele mocniej, a także potrafi biegać dużo szybciej. Nie ma innej rady, jak tylko skakać albo próbować atakować z wyższych poziomów, gdzie nie może nas dosięgnąć.

  » Mumia

Szybka, duża i wściekła. Wydaje potworne dźwięki, zwłaszcza, gdy ujrzy Larę i zacznie atakować. Najlepiej bez patyczkowania się sięgnąć od razu po mocną broń.

  » Centaur

Jeden z najtrudniejszych przeciwników w całej grze. Należy poruszać się jak najszybciej, skakać i biegać, by nie trafił nas jednym ze swoich wybuchowych pocisków. Najmocniejsza posiadana broń będzie bardzo na miejscu.

  » Mutant - pterodaktyl

Ze względu na uskrzydlenie może być nieco irytujący. Uciekać i uciekać, warto jednak zaznaczyć, że wskakiwanie na wyższe półki oczywiście nic nie da. Trzeba ocenić sprawność swojego refleksu i wybrać uzi lub magnumy - według własnego uznania.

  » Larson i Pierre

Dwa co najmniej ciekawe charaktery, które będą nam uprzykrzać grę. Zanim ich z niej całkiem wyeliminujemy kilka razy przyjdzie nam postrzelać do nich bez większych efektów.

  » Goryle Natli

To trio pojawi się w levelu "Natla's Mines". Można sobie łatwo poradzić bez konkretnej taktyki. Wszyscy mają bronie, więc skoki, przewroty i dużo biegania bardzo się przyda.

  » Wielki mutant

Osobnik występuje w ostatnim levelu. By go pokonać należy strzelać z mocnej broni, dużo skakać i biegać. I oczywiście nie dać się złapać!

  » Natla

Zmutowana pani Natla ma skrzydła i ciska do nas kulami ognia. Możemy wykorzystać taką samą taktykę jak przy poprzednim mutancie, czyli skakać i nie dać się podejść.