![]() | strona główna // forum // chat // kontakt // dodaj do ulubionych // ustaw jako startową | ||||||||||||
![]() | |||||||||||||
![]() | ![]() | ||||||||||||
Powrót do Archiwum | ![]() Nie ma gry lepszej od Uncharted Kolejne skromne oświadczenie jednego z twórców przygód Nathana Drake’a? Nic bardziej mylnego – autorem stwierdzenia jest Karl Stewart, dyrektor marki Tomb Raider. W jednym z wywiadów odnosi się on do flagowej serii studia Naughty Dog oraz jej wpływu na nowe przygody Lary. „Uncharted wpływa na wszystkie gry, nie tylko na Tomb Raidera. Jak mogłoby być inaczej? Nie znajdziecie nic lepszego, od gry z ponad trzydziestoma nagrodami >>game of the year<<.” - uważa Stewart. Czy w dziewiątym Tomb Raiderze możemy spodziewać się widocznych inspiracji serią Uncharted? Stewart odpowiada: „Musicie jeszcze poczekać, żeby się dowiedzieć. Jest za wcześnie na konkrety.” ![]() ![]() ![]() ![]() DLC nie dla PlayStation Karl Stewart z Crystal Dynamics poinformował, że DLC do Tomb Raider Underworld nie pojawią się w nadchodzącym wydawnictwie - „Tomb Raider Trilogy” na PS3. Dodatki Beneath the Ashes oraz Lara's Shadow pojawiły się jedynie na Xboksie 360 i zostaną już na zawsze na wyłączność Microsoftu. Można je nabyć poprzez Xbox Live Marketplace, w cenie 800 MSP za sztukę. "Tomb Raider Trilogy" trafi na rynek w marcu 2011. Nie znamy jeszcze dokładnych szczegółów dotyczących pełnej zawartości kompilacji. ![]() ![]() ![]() 00:01:21 Mr Macphisto ...zaraz zaraz, jakie "znów"? To dopiero pierwszy roczek - idąc śladami Square Enix moglibyśmy tak właśnie powiedzieć, stwierdzając, że robimy reboot strony. I w sumie - wiele kłamstwa by w tym nie było. O ile w tym roku w światku TR wiele się nie wydarzyło... 00:02:24 K@t Chwiluuunia! Może i w światku TR wiele się nie wydarzyło, ale w świecie Lary działo się całkiem sporo! Mieliśmy przecież premierę zaskakująco dobrego (i niestety niedocenionego u nas) Guardian of Light, który nadal pozostaje najwyżej ocenioną grą z Croftówną od czasów Tomb Raidera 2. A idąc za ciosem Crystalsi i Square potwierdzili nasze informacje sprzed półtora roku - dostaniemy nową Larę, nowe spojrzenie na rozgrywkę i być może nawet multiplayera. 00:03:17 Mr Macphisto ![]() 00:04:58 K@t Strona zmienia się powoli, ale widoczne dla wotrowiczów, najszybsze i największe zmiany nastąpiły w społeczności fanów. Najlepiej świadczy o tym popularność naszego profilu na Facebooku, gdzie komentujecie kolejne newsy i plotki. Okazuje się, że proste klikniecie „Lubię to!”, chociażby przy użyciu telefonu komórkowego, jest wygodnym rozwiązaniem dla bardziej zabieganych osób. Nie zmienia się za to tradycja corocznych spotkań i zlotów forumowiczów. W tym roku odbyły się już 4 duże spotkania, mnóstwo mniejszych, a niektórzy właśnie w tej chwili pakują się na kolejne. 00:05:34 Mr Macphisto To oczywiście nie oznacza, że strona będzie martwa, możecie na nas liczyć w każdej chwili. Zresztą potwierdzają to liczby. Przez 2922 dni na stronie pojawiło się 1332 newsów. Czyli średnio jeden na dwa dni. 00:06:52 K@t ![]() 00:07:59 Mr Macphisto I tradycyjnie 28 grudnia dziękujemy wszystkim, bez których ten serwis by nie istniał, czyli Wam - odwiedzającym i Wam - piszącym. Dzięki! I Szczęśliwego Nowego Roku! ![]() ![]() ![]() U nas po staremu Dziewiąty Tomb Raider tworzony jest na silniku znanym z Tomb Raidera Legend, Anniversary i Underworld. To jedna z informacji, których dowiadujemy się z pierwszego, oficjalnego podcastu poświęconego grze. Ekipa zajmująca się tytułem twierdzi, że nie należy się martwić o ograniczenia „starego” silnika, bo został on całkowicie przemodelowany. Wynajęto 20 osób, które przystosowały engine do obecnych standardów, a ostateczny efekt ma podobno zaskoczyć wszystkich. Większość filmików z gry zostanie przygotowanych bezpośrednio na wspomnianym silniku, ale być może znajdzie się też miejsce dla kilku scenek pre-renderowanych. Możemy spodziewać się wysokiej jakości przerywników, do stworzenia których wykorzystane zostaną sesje motion capture, które bezpośrednio przełożą ruchy i głosy aktorów do gry. Nadal nie wiadomo jednak, kto podłoży głos samej Larze. Do tej pory wydawało się, że ponownie będzie to aktorka Keeley Hawes, ale ekipa Crystal Dynamics poinformowała, że trwają przesłuchania w tej sprawie. Za muzykę w grze odpowiadać będzie Aleksandar Dimitrijevic - kompozytor, który zajmował się wcześniej soundtrackami do gier, filmów i licznych zwiastunów. Fragment utworu stworzonego na potrzeby kolejnego Tomb Raidera usłyszeć możemy na początku i w zakończeniu oficjalnego podcastu. ![]() Tomb Raider 9 bez wątpienia zapowiada się na małą rewolucję w serii. Czy przewrót ten ma jednak szanse powodzenia na lekko już leciwym silniku? UPDATE (27.12) Karl Stewart z Crystal Dynamics poinformował właśnie, że Aleksandar Dimitrijevic jest jedynie autorem muzyki do podcastu i... nadchodzącego trailera gry! Za właściwy soundtrack będzie odpowiadać ktoś inny. ![]() ![]() ![]() Przyjdź i pracuj nad nowym TR! Dokładnie takiej treści ogłoszenia studio Crystal Dynamics zamieściło wczoraj w jednym z serwisów internetowych. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie dwa, szczególne stanowiska... „Producent multiplayer i starszy projektant rozgrywki multiplayer poszukiwani do wzięcia udziału w produkcji sekcji mutliplayer, w nadchodzącej grze action adventure.” Wśród szczegółowych wymagań wymieniona była m.in. odpowiedzialność zarówno za tryb współpracy, jak i rywalizację „gracz kontra gracz”. Ogłoszenia bardzo szybko znikły ze stron serwisu, a studio Crystal Dynamics całej sprawy nie skomentowało. Czy po sukcesie co-opa w Guardian of Light, możemy się spodziewać podobnego rozwiązania w nowym Tomb Raiderze? Pierwsza zapowiedź gry wyraźnie zasugerowała, że rola postaci drugoplanowych będzie znacznie większa, niż w dotychczasowych odsłonach serii. ![]() ![]() ![]() To już jest koniec... Piąte i zarazem ostatnie DLC dla Guardian of Light pojawiło się dzisiaj w sieciach Xbox Live i PlayStation Network. "Kane and Lynch Character Pack" przynosi ze sobą zupełnie nowe modele postaci, nowe dialogi i lekko zmodyfikowaną historię. Paczka waży niewiele ponad 100 mb i jest całkowicie darmowa. W wypadku X360 dodatek dostępny jest wyłącznie dla użytkowników kont Gold. ![]() ![]() ![]() Tomb Raidera sprzedam, tanio! Jeśli nie zdecydowaliście się jeszcze na kupno Strażnika Światła, to nadarza się ku temu idealna okazja – przez najbliższych kilkanaście dni, Square Enix oferuje część swoich gier dostępnych w cyfrowej dystrybucji, nawet za mniej niż połowę dotychczasowej ceny! ![]() Strażnik Światła to nie jedyna gra z Larą, którą teraz możecie dorwać taniej. Promocje objęły także Legendę, Anniversary, Underworld oraz klasycznego Tomb Raidera, dostępnego w europejskim PS Store. ![]() ![]() ![]() Strażnik Światła najlepszy Lara Croft and the Guardian of Light jedną z najlepszych gier 2010 roku wg redaktorów serwisu GameSpot. Tytuł otrzymał wyróżnienie w kategorii „Best Cooperative Multiplayer”, prześcigając tym samym m.in. Halo: Reach. „Guardian of Light wspaniale łączy niuanse rozgrywki oraz intuicyjnego co-opa w grze, która jest świetna dla pojedynczego gracza i jeszcze lepsza w rozgrywce z przyjacielem.” Przypominamy, że nadal trwa drugi, organizowany przez GameSpot plebiscyt - Reader’s Choice Awards 2010. Na GoL głosować można w nim do 10 stycznia. ![]() ![]() ![]() Tomb Raider Trilogy na PS3 Prawdopodobnie już w marcu na PlayStation 3 trafi zestaw zawierający wszystkie przygody Lary autorstwa Crystal Dynamics. „Tomb Raider Trilogy” zawierać ma jedną płytę Blu-ray, na której znajdziemy gry: Tomb Raider Legend, Tomb Raider Anniversary oraz Tomb Raider Underworld. Dwa pierwsze tytuły do tej pory nie były dostępne na PlayStation 3. Teraz miałyby jednak zostać podciągnięte do obecnych standardów - ze wsparciem dla trofeów i grafiką w wysokiej rozdzielczości. Na wiemy jeszcze, czy w ich przypadku spodziewać się możemy portów wersji z PS2, czy raczej konwersji z Xboksa 360. Powyższe informacje nie zostały na razie oficjalnie potwierdzone przez Square. Jednak wg. oferty niemieckiego oddziału Amazon, kompilacja trafi na rynek 22 marca, w cenie 30€. Posiadacze konsol Sony są ostatnio rozpieszczani kolekcjami odświeżonych hitów z poprzedniej generacji konsol. "Tomb Raider Trilogy" byłoby więc idealnym wydawnictwem, przed premierą kolejnej odsłony serii. UPDATE (19.12) Karl Stewart z Crystal Dynamics potwierdził, że "Tomb Raider Trilogy" faktycznie ukaże się w przyszłym roku. W ciągu tygodnia podane zostaną dalsze szczegóły. ![]() ![]() ![]() GoL znowu nominowany Tym razem do nagród czytelników serwisu GameSpot - Reader's Choice Awards 2010. Na Guardian of Light głosować możecie w kategoriach Best Downloadable Console Game oraz Best Cooperative Multiplayer. Konkurencja jest niemała, a o nagrody rywalizują m.in. Halo: Reach i Red Dead Redemption. Swoje głosy oddać mogą wszyscy zarejestrowani użytkownicy serwisu. Laureatów Reader's Choice Awards poznamy 10 stycznia 2011. Czy tym razem Strażnik Światła będzie miał większa szansę na wygraną, niż w wypadku VGA 2010? ![]() ![]() ![]() Strażnik Światła w kieszeni ![]() Kieszonkowy Strażnik Światła będzie kosztował €5.49 w wypadku iPhona oraz €7.99 w wersji HD na iPada. ![]() ![]() ![]() Kolejne DLC dla Strażnika Światła już jest Dodatek „Raziel & Kain Character Pack” pojawił się dzisiaj w sieciach Xbox Live i PlayStation Network. Paczka z nowymi postaciami nie jest niestety darmowa – ważący prawie 200 mb plik kosztuje 400MSP/10PLN. Square Enix nadal nie wyjaśniło, jak będzie wyglądała sytuacja cenowa z ostatnim DLC, które trafi do europejskich sieci w kolejną środę. "Kane & Lynch Character Pack" jest dostępny w amerykańskim PS Store za darmo już od tygodnia. ![]() ![]() ![]() Lara i trójkąty Walka o przetrwanie na opuszczonej wyspie? Statki przepadające bez śladu w azjatyckim odpowiedniku Trójkąta Bermudzkiego? Survival horror, czy raczej klasyczny, przygodowy TPP? Kolejna przygoda Lary zapowiada się na największą rewolucję w serii od czasów pierwszego Tomb Raidera. Patrzymy na nią z ogromną nadzieją, jednocześnie nie mogąc pozbyć się wątpliwości. Pojawiają się domysły i pytania. Co tak naprawdę wiemy o historii w nowych przygodach Lary? Zapraszamy do przeczytania naszego tekstu, który z pewnością przybliży Wam grę i podsumuje wszystko co na razie wiemy o fabule Tomb Raidera 9. Dowiedz się, gdzie Crystal Dynamics szukali inspiracji tym razem! Pozycja obowiązkowa. ![]() ![]() ![]() Bo zupa była za... stara Zastanawialiście się kiedyś, jakie ciekawe artefakty można odnaleźć w okolicach miasta Xi’an, będącego dawną stolicą Chin? Uprzedzamy, że magiczne sztylety pozwalające posiąść moc smoka to akurat najmniej oryginalne opcje. ![]() O mieście Xi’an zrobiło się głośno w latach 70. ubiegłego wieku. To właśnie tam odkryto słynną terakotową armię cesarskich wojowników, składającą się z ośmiu tysięcy figur naturalnej wielkości. ![]() ![]() ![]() Lara seksowna na nowo Ekipa Crystal Dynamics chyba poszła w końcu po rozum do głowy i zamiast nieustannie powiększać piersi Lary, zamierza pokazać coś więcej niż tylko jej zewnętrzną atrakcyjność. Zamierzeniem studia jest teraz sprawić, aby bohaterka nie była już „obiektem seksualnym”. Piękno Lary zostanie ukazane za sprawą płynącej z niej mądrości. ![]() Jak miło. Czasy Tomb Raider: Legend i przebierania Lary w różowe kostiumy odeszły więc w niepamięć. Nową, seksowną Croftównę w pełnej okazałości możecie obejrzeć klikając w miniaturkę obok newsa. ![]() ![]() ![]() DLC w natarciu Do sieci PSN trafiły kolejne dodatki dla Guardian of Light. Pierwszy z nich, to ostatni już zestaw wyzwań – „Hazardous Reunion Challenge Pack 3”. Paczka waży 101mb i kosztuje 3.49$/10PLN. Drugim dodatkiem jest „Kane & Lynch Character Pack”. Nowe skórki dla Lary i Toteca ważą aż 192mb i są w pełni darmowe. Obydwie paczki pojawią się w europejskim PlayStation Store po południu. UPDATE (8.12) Dodatek "Hazardous Reunion" pojawił się w sieci Xbox Live w cenie 400 MSP. Okazało się też, że "Kane & Lynch Character Pack" nie zawita dzisiaj do Europejskiego PS Store. Nie wiadomo póki co, dlaczego dodatek dostępny jest jedynie w USA, ani też czy w dalszym ciągu będzie darmowy. ![]() ![]() ![]() Survival według Crystal Dynamics Kolejne informacje z ostatniego Game Informera rzucają więcej światła na mechanikę i charakter rozgrywki w Tomb Raiderze. Brutalna i ciężka walka o przetrwanie – owszem, ale wizja Crystalsów nie ogranicza się tylko do tego aspektu. To od gracza ma zależeć, na jaki charakter rozgrywki się zdecyduje. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby w każdej chwili zejść z utartej ścieżki i poszukać różnych przedmiotów i narzędzi. Te Lara będzie mogła ze sobą łączyć, aby uzyskać coś bardziej przydatnego. „Nie traktujemy survivalu jako po prostu próby pozostania przy życiu. Nie chodzi o to, żeby biegać po lesie i zbierać jagody. Gracze lubiący akcję mogą przykładać mniej uwagi do eksploracji, ale reszta na pewno zostanie nagrodzona unikatowymi przedmiotami i szczegółami z historii wyspy.” Eksploracja wyspy, zbieranie i tworzenie przedmiotów oraz rozwijanie umiejętności mogą okazać się koniecznie, jeśli gracz będzie chciał wycisnąć z gry wszystkie soki. Część miejsc będzie bowiem niedostępna, o ile nie wejdziemy w posiadanie odpowiednich narzędzi, które pomogą nam w pokonaniu przeszkody. Jedzenie oraz woda zastąpią apteczki, ale Crystalsi obiecuję jednocześnie, że gra w żadnym wypadku nie wkracza na pole symulacji. ![]() „Dlaczego pole magnetyczne wyspy uniemożliwia ucieczkę? Dlaczego jej wybrzeże stało się cmentarzyskiem okrętów?” Wyspa ma odkrywać przed nami swoje sekrety stopniowo, a porozrzucane w różnych miejscach wskazówki mają motywować i zachęcać do odkrywania jej tajemnic. Pod pojęciem „survivalu” w Tomb Raiderze, kryje się przede wszystkim umiejętność radzenia sobie w różnych sytuacjach. Eksploracja i zbieranie przedmiotów w celu ich odpowiedniego wykorzystania to przecież dobrze nam znana mechanika, ubrana w nieco inne szaty. Ukłon w stronę realizmu ma jedynie spotęgować klimat i spowodować, że gracz wsiąknie w świat Tomb Raidera, jak jeszcze nigdy dotąd. ![]() ![]() ![]() Krew i pot, czyli Lara walczy o przetrwanie Była już okładka magazynu Game Informer, był update oficjalnej strony, pora zatem na konkretne informacje z treści samego artykułu. ![]() Podobnie jak w Tomb Raider: Underworld, w dziewiątej części animacje Lary zostały uchwycone metodą motion capture. Gra będzie o wiele bardziej brutalna niż poprzednie, co wyjaśnia dlaczego skierowano ją do osób pełnoletnich. Przykład? W przypadku nieudanej misji, zobaczymy śmierć Lary poprzez wbicie jej noża w klatkę piersiową czy też przez zgniecenie jej głowy. System celowania po raz pierwszy będzie w pełni ręczny - koniec z automatycznym namierzaniem celów. Obszar, który zwiedzimy, będzie całkowicie otwarty. Bez żadnych ograniczeń wybierzemy się gdzie tylko chcemy - koniec z wyznaczonymi ścieżkami. Dla twórców ważne było wytworzenie więzi pomiędzy graczem, a bohaterką. Lara podczas gry nabędzie nowych umiejętności, a gracz odczuje, że wraz z nią z bezradnego rozbitka staje się mistrzem szkoły przetrwania. Odczujemy jej prawdziwe emocje, takie jak strach czy bezradność, zobaczymy łzy i krew. Dzięki nowym zdolnościom, wraz z panną Croft odkryjemy nowe obszary, wcześniej niedostępne. W grze pojawią się miejsca, w których będziemy mogli zaopatrzyć się w nowe przedmioty czy nabyć umiejętności. Dzięki tego typu bazom również szybciej się przemieścimy pomiędzy lokacjami. Ponadto Lara po raz pierwszy w swojej karierze będzie musiała jeść i pić, apteczki już nie wystarczą. Prócz Lary w grze pojawią się inni ludzie, w tym ocaleni rozbitkowie z wraku statku. Jak sami widzicie, wiele z powyższych informacji pokrywa się w tymi nieoficjalnymi, które wyciekły już w lipcu 2009 roku. ![]() ![]() ![]() Młoda Lara w scenach tylko dla dorosłych Zapowiadane wielkie zmiany w charakterze serii to nie przechwałki - nadchodzący Tomb Raider będzie przeznaczony tylko dla pełnoletnich graczy! Przed chwilą nastąpiła aktualizacja oficjalnej strony serii Tomb Raider. Poza renderem z młodą Larą, widnieje tam także znaczek organizacji PEGI z wymownym „+18”. Nie wiemy jeszcze jakież to gorszące treści będzie zawierać gra, ale pewne jest jedno – tym razem Square celuje w zupełnie inny target wiekowy, niż do tej pory. Mamy nadzieję, że nikt się nie zdziwi, gdy stojąc przy kasie z Tomb Raiderem w ręku usłyszy: „A dowodzik jest?” ;-) ![]() ![]() ![]() Tomb Raider 9 = TOMB RAIDER Wzrok was nie myli – prawdopodobny tytuł dziewiątej odsłony serii to po prostu „Tomb Raider”! Potwierdzono właśnie, że mamy do czynienia ze swoistym restartem serii. Nowy Tomb Raider ma opowiadać historię młodej Lary Croft, która jako jedyna wychodzi cało z katastrofy statku, a jej podstawowym celem ma być walka o życie na nieznanym lądzie. ![]() Nie wiemy jeszcze, czy zaprezentowane logo i wygląd Lary są już tymi ostatecznymi. Stay tuned! ![]() ![]() ![]() Co przyniesie Mikołaj? ![]() Nikt z Crystal Dynamics, ani Square nie zabrał głosu w sprawie powyższych rewelacji, a do serwisów internetowych zostały jedynie wystosowane kolejne prośby o usunięcie wszystkich grafik. Co ciekawe, prośby nie pochodziły wcale od developera, czy wydawcy, tylko od Nielsen Entertainment. Firmy zajmującej się badaniem rynku branży rozrywkowej, także na prośbę ewentualnych zleceniodawców. Czy także na zlecenie Square? Na początku 2010 roku mogliśmy przeczytać, że Crystal Dynamics poszukuje osoby na stanowisko projektanta rozgrywki multiplayer do tytułu klasy AAA. Oczywiście mogło chodzić o tworzonego wtedy Guardian of Light, ale nie ma też powodów, by wykluczyć dziewiątego Tomb Raidera. Strażnik Światła udowodnił przecież, że multi w postaci kooperacji dwóch graczy sprawdza się idealnie w tego typu rozgrywce. ![]() Tomb Raider 9: restart marki i samotna walka o przetrwanie, podlana sosem survival horroru. A może zupełnie nowy projekt spod skrzydeł japońskiego giganta? Mamy nadzieję, że przez ostatni rok byliście wystarczająco grzeczni... UPDATE (5.12) W natłoku plotek, gdybań i kolejnych teorii spiskowych, doszło do małego nieporozumienia - 6 grudnia ujawniona zostanie jedynie okładka kolejnego Game Informera, a jej projekt ma raz na zawsze rozwiać nasze wątpliwości. Sam magazyn pojawi się trochę później, a wraz z nim właściwa zapowiedź tajemniczej gry. ![]() ![]() ![]() Na PeCetach też wybuchowo Po PlayStation 3 nadszedł czas na PC – dodatek „Things That Go Boom” pojawił się właśnie w sieci Steam! Paczka waży ok. 110mb i jest oczywiście darmowa. „Things That Go Boom” jest drugim z kolei DLC dla Guardian of Light. Cztery zupełnie nowe mapy oferują odmienne zestawy wyzwań, przeznaczonych dla jednego, lub dwóch graczy. Przez ostatni tydzień paczka była ekskluzywna dla posiadaczy PS3; użytkownicy Xboxów nadal czekają na informacje dotyczące premiery dodatku na ich konsoli. To miło, że Square stara się wynagrodzić części graczy konieczność tak długiego oczekiwania na premierę gry i dodatków. Pytanie tylko, jak wytłumaczy chęć powtórnego zarobienia na zawartości, która od samego początku znajduje się w grze... ![]() ![]() ![]() Znamy szczegóły kolejnych DLC dla GoL! Ostatnią planowaną paczką dla Guardian of Light będzie „Hazardous Reunion Challenge Pack 3”. Podobnie jak dotychczasowe dodatki, przyniesie ze sobą kilka nowych mapek opartych na walce, pułapkach i zagadkach. Nowe wyzwania trafią do sieci najprawdopodobniej pod koniec miesiąca. Do informacji tych dotarli gracze pecetowi, którzy postanowili „pokopać” nieco głębiach w plikach gry. O ile jedynym śladem po nowych wyzwaniach jest ukryta opcja w menu, tak z pozostałymi dwoma dodatkami sytuacja jest o wiele ciekawsza. Wyszło na jaw, że zapowiadane w poprzednim newsie paczuszki z dodatkowymi postaciami znajdują się aktualnie w grze! Były tam od samego początku, a teraz Square wypuści jedynie specjalny plik pozwalający korzystać z nich podczas rozgrywki. To nie do końca uczciwe zagranie, bo gracze zapłacą tak naprawdę za coś, co przecież już raz kupili. Polityka wypuszczania „dodatków”, które w rzeczywistości dają dostęp do zawartości obecnej w grze nie jest jednak niczym nowym. Pytanie tylko, czy Square ma zamiar kontynuować takie zagrania w przyszłości, po premierze Tomb Raidera 9. ![]() ![]() ![]() Kane czy Kain? Chcesz zdecydować, które DLC do Strażnika Światła ukaże się jako kolejne? Nie ma problemu! Wystarczy wejść na oficjalnego Twittera Crystal Dynamics i wybrać... spomiędzy dwóch paczek z nowymi modelami postaci. ![]() ![]() ![]() ![]() All The Trappings także na PS3 W amerykańskim PlayStation Store pojawił się dzisiaj kolejny dodatek dla Guardian of Light. „All The Trappings Challenge Pack 1” waży ok. 80mb i kosztuje niecałe $4. Polską cenę powinniśmy poznać już po południu, kiedy nastąpi aktualizacja europejskiej wersji sklepu. „All The Trappings” pierwotnie ukazał się tylko w sieci Xbox Live. Posiadacze konsol Sony otrzymali z kolei dostęp do drugiej paczki z wyzwaniami, która powinna trafić na X360 w najbliższym czasie. Nadal nie wiadomo co z premierami obydwu dodatków na PC. Do końca roku powinny się ukazać jeszcze trzy DLC dla Strażnika Światła. Wiemy już, że znajdą się wśród nich m.in. nowe skórki i ubrania dla Lary i Toteca. UPDATE (1.12) Dodatek jest już dostępny w europejskim PS Store w cenie 10PLN/4.99€. ![]() ![]() | ||||||||||||
![]() |