strona główna // forum // chat // kontakt // dodaj do ulubionych // ustaw jako startową


Powrót do Archiwum

WRZESIEŃ 2012




30 września 2012, by K@t
Godzina z Tomb Raiderem
...a dokładniej godzina i półtorej minuty. Tyle trwa zapis najnowszej prezentacji Tomb Raidera z Eurogamer Expo 2012. Cały film znajdziecie >>POD TYM LINKIEM<<.

Oprócz dobrych 30 minut gameplayu (głównie znane już fragmenty gry) możecie też wysłuchać wypowiedzi Briana Hortona oraz Meagan Marie, którzy odpowiadają na pytania publiczności.

Miłego oglądania!

 


25 września 2012, by K@t
Lara przemówi po polsku!
Czy tego chcemy czy nie – Cenega Poland, wydawca serii Tomb Raider w Polsce, oficjalnie potwierdził, że dziewiąta odsłona cyklu zawita do naszego kraju w pełnej polskiej wersji językowej! Oznacza to więc obecność nie tylko napisów, ale także dubbingu w naszym pięknym języku.

Deklaracja padła na organizowanym przez Cenegę spotkaniu w którym uczestniczyli także przedstawiciele Square Enix. Nie wiemy jeszcze, czy spolonizowany Tomb Raider ukaże się na wszystkich platformach sprzętowych, czy jedynie na PC. Wkrótce powinniśmy także poznać członków „obsady” polskiej wersji gry.

Czekamy na kolejne informacje od dystrybutora... i trzymamy kciuki za słuszność tej decyzji. W końcu szykują się nam pierwsze w historii w pełni spolonizowane przygody pani archeolog.

Swoją drogą. Na konferencji potwierdzono także, że w polskiej wersji językowej nadchodzącego Hitman: Rozgrzeszenie, rolę Agenta 47 przejmie... Paweł Małaszyński. Tym bardziej trzymamy kciuki za Tomb Raidera.

A co Wy sądzicie o polskim dubbingu w TR? Kogo widzielibyście w roli Lary? Piszcie do nas - najciekawsze wypowiedzi opublikujemy w newsie!

 


14 września 2012, by K@t
"Łuki są sexy"
Czyli ciąg dalszy przemyśleń Karla Stewarta na temat nowinek z nadchodzącego Tomb Raidera. Tym razem szef marki TR udzielił wywiadu dla Official PlayStation Magazine.

Dowiadujemy się między innymi, dlaczego ostatecznie zrezygnowano z możliwości jazdy konno. Obecność zwierzęcia pierwotnie miała ukazać samą bohaterkę w innym świetle – koń miał być unikalnym towarzyszem. Stewart wyjaśnia jednak: „Mieliśmy konia. Był naprawdę wspaniałym środkiem lokomocji, ale szybko zdaliśmy sobie sprawę z tego, że jego obecność sugeruje iż gra posiada otwarty świat. >>Dlaczego więc nie mogę galopować dookoła wyspy?<< Więc koń musiał wylecieć.”

Skąd pomysł na zaimplementowanie łuku?

„Łuki są sexy” – Karl wyjaśnia ze śmiechem - „Są teraz na topie, od Hunger Games po Avengers.”

Z wywiadu dowiadujemy się też, że wyspa będzie bardzo różnorodna pod względem kulturowym. Wprawdzie dominują na niej japońskie klimaty, ale nie brakuje też wielu innych elementów. Począwszy od pozostałości hiszpańskiej Wielkiej Armady, a na bunkrach z II wojny światowej skończywszy. Ta różnorodność ma przełożyć się na ilość skarbów jakie odnajdzie Lara oraz samą historię – elementy te mają być spójne i sensowne.

 


8 września 2012, by Mr Macphisto
Podsumowanie podsumowania i wspomnienia z TRU
60 stron wspomnień. Tak długie jest Definitywne podsumowanie serii Tomb Raider, którego ostatni odcinek* właśnie publikujemy.

Na tapecie Tomb Raider: Underworld. Tak naprawdę - ostatnia część 'starej' serii. Cały tekst możecie przeczytać w odpowiednim dziale.

My w tym miejscu chcielibyśmy podziękować Wam za udział w tym wielkim, niełatwym do ogarnięcia, a jednocześnie jakże miłym przedsięwzięciu. Dostaliśmy od Was mnóstwo maili i mnóstwo wspomnień. Doceniamy to, że się nimi z nami podzieliliście.

Wielu z Was na koniec prosiło o więcej takich akcji. Dlatego... (i tutaj wyjaśniam gwiazdkę z początku newsa) ...przygotujemy jeszcze 10. odcinek Defninitywnego podsumowania - epilog. Pojawią się w nim najciekawsze teksty jakie nam przesłaliście - w całości. Wybrani autorzy zostaną nagrodzeni dodatkowymi upominkami. Już na Was czekają oryginalne notatniki z motywem Tomb Raider: Anniversary.

I na koniec jeszcze kolejny zwycięzca pakietu Tomb Raider: Ultimate Edition - gratulujemy Andrzejowi Bambynkowi! Twoją nagrodę funduje Cenega Poland.

Do przeczytania - wkrótce!

 


2 września 2012, by K@t
Nowy Tomb Raider bez wersji pudełkowej
„Tomb Raider ukaże się na X360, PS3 i PC. Jednak wypadku PC będzie dostępny tylko w dystrybucji cyfrowej.” – taką rewelację wyjawił Mark Turosz, Senior Product Manager w Square Enix.

Nie trzeba jasnowidza, by odgadnąć, że taka informacja mogła wywołać burzę wśród fanów. Uspokajamy jednak – nasza Community Manager potwierdziła natychmiast, że nadchodzący Tomb Raider na pewno ukaże się w tradycyjnej, pudełkowej wersji! Pana Turosza najwyraźniej lekko poniosło, a jego „przejęzyczenie” zostało już sprostowane.

Gracze PeCetowi nie powinni mieć tym samym żadnych powodów do obaw. Jeśli Tomb Raider ukaże się w dystrybucji cyfrowej, to będzie to jedynie opcjonalna metoda zakupu.