![]() | strona główna // forum // chat // kontakt // dodaj do ulubionych // ustaw jako startową | ||||||||||||
![]() | |||||||||||||
![]() | ![]() | ||||||||||||
Powrót do Archiwum | ![]() DLC i patch - kiedy? „Nie wiadomo”. Tak mniej więcej całą sprawę komentuje przedstawiciel Square Enix/Eidosa. Łatka odblokowująca tryb współpracy online dla Guardian of Light w wersji X360 miała ukazać się już wczoraj, natomiast darmowe DLC zapowiadane było na koniec września. Potwierdzono jednak, że obydwa „dodatki” zaliczą mały obsuw i ostateczna data ich debiutu w sieci XBL zostanie ujawniona wkrótce. Nie wiadomo również czy opóźnienia odbiją się w jakikolwiek sposób na użytkownikach pozostałych platform. Pozostaje mieć nadzieję, że dodatkowy czas pozwoli Crystalsom na należyte dopracowanie swoich produktów i nie będziemy zwodzeni w nieskończoność. ![]() ![]() ![]() Premiera Guardian of Light... kolejna W końcu! Nareszcie! Znowu... Jakkolwiek by jej nie określić, oficjalna premiera Lara Croft and the Guardian of Light na PC i PlayStation 3 ma miejsce właśnie dzisiaj. Nowa gra z Larą powinna być już dostępna w sieciach Steam (15€) i PlayStation Network (15$/47zł). Żeby jednak nie było zbyt wesoło, przypominamy – aktualizacja europejskiego PS Store nastąpi dopiero jutro. Kilkanaście godzin czekania wydaje się być jednak niczym w porównaniu z zamieszaniem, jakie towarzyszy Strażnikowi Światła od momentu ogłoszenia daty premiery. Miesięczny status exclusiva na konsoli Microsoftu, demo i pełna wersja na PC i PS3 tylko dla wybranych, czy wreszcie brak jednego z fundamentalnych elementów rozgrywki – fani pani archeolog nie mieli ostatnio łatwego życia. Czy jednak warto było czekać? Oto jak przedstawiają się średnie ocen Guardian of Light wg. serwisu GameRankings: - Xbox360: 86,36% - PlayStation 3: 80,33% - PC: 75,00 % Po miesiącu od premiery GoL nadal radzi sobie świetnie na konsoli Microsoftu, pozostając jedną z najwyżej ocenianych gier z Larą w historii. Dziwią dość niskie wyniki gry na pozostałych platformach. Warto jednak zauważyć, że dwie opublikowane recenzje wersji na PC nie mogą się równać z ponad pięćdziesięcioma ocenami portu dla X360. To jeszcze nie koniec atrakcji związanych ze Strażnikiem Światła - nadal czekamy na pojawienie się łatek przywracających tryb sieciowej współpracy oraz na szczegóły dotyczące zapowiadanych DLC. Patch miał zawitać na X360 już dzisiaj, a pierwszy dodatek "na dniach". Jednak biorąc pod uwagę dotychczasowe "atrakcje" radzimy uzbroić się w cierpliwość. Aż chciałoby się rzec: mała gra - wielka premiera. ![]() ![]() ![]() Lubicie wyzwania? Jeśli tak, to do gustu powinno przypaść wam nadchodzące DLC dla Strażnika Światła. Pierwsza zapowiadana paczka zawierać ma trzy Pokoje Wyzwań, przeznaczone zarówno dla jednego gracza, jak i trybu kooperacji. Czyżby zapowiadane wcześniej nowe ciuszki dla Lary i Toteca okazały się zbyt mało atrakcyjne? Karl Stewart z Crystal Dynamics obiecuje, że Challenge Rooms będą naprawdę trudne, stanowiąc połączenie zagadek, walki, eksploracji i wszystkich najważniejszych elementów rozgrywki na których opiera się Guardian of Light. DLC powinno pojawić się w sieci Xbox Live już pod koniec września, razem z łatką odblokowującą sieciowy tryb współpracy. Zgodnie z zapowiedziami nowe mapki będą darmowe przez pierwsze 30 dni. Nie wiadomo jaka będzie cena dodatku po wygaśnięciu promocji, ani też kiedy uderzy on na PC i PlayStation 3. ![]() ![]() ![]() Guardian of Light dla każdego Prawie... Pełna wersja Guardian of Light pojawiła się dzisiaj w europejskiej PlayStation Network i dostępna jest dla wszystkich, którzy pobrali demo wykorzystując swój klucz. Aktualizacji wersji Trial można dokonać z poziomu menu głównego gry. Za kwotę 47zł ściągniemy na HDD konsoli małą łatkę, która odblokuje możliwość zabawy ze wszystkim, co Strażnik Światła ma do zaoferowania. Użytkownicy naszego serwisu donoszą także, że pełny GoL dostępny jest również na platformie Steam. Przypominamy, że oficjalna premiera najnowszej gry z Larą w wersjach PS3 i PC jest przewidziana dopiero na 28 września. Square do tej pory nie skomentowało żadnego z „wycieków”. ![]() ![]() ![]() Pełna wersja Strażnika Światła „wyciekła” na PS3! Wczorajsza premiera peestrójkowego dema Guardian of Light nie obyła się bez kontrowersji. Z nieustalonych przyczyn część amerykańskich graczy otrzymała od serwisu Gamespot kody pozwalające pobrać pełną wersję gry! Szczęśliwcy, którzy otrzymali te klucze mogą cieszyć się wszystkimi levelami gry oraz możliwością zaliczania Trofeów... całkowicie za darmo. Do tej pory nikt nie skomentował całej sprawy, a „zepsute” klucze przestały być rozsyłane. Nie powstrzymało to jednak burzy na internetowych forach. Prawdopobnie niektórzy gracze z USA nadal mają możliwość odblokowania pełnej wersji gry. O kolejnych szczegółach związanych z incydentem będziemy informować na bieżąco. UPDATE (22.09) Wiadomo już, że sprawcą całego zamieszania był mały plik odblokowujący pełną wersję Guardian of Light. Ważąca 6kb łatka powinna trafić do sieci PSN dopiero w dniu ogólnoświatowej premiery gry, tym czasem gracze z Ameryki Północnej mogli pobrać ją już wczoraj. Square Enix i Sony w dalszym ciągu nie skomentowały całej sytuacji. ![]() ![]() ![]() Co z tym co-opem? Po wczorajszej informacji o braku trybu sieciowej współpracy w Guardian of Light na PC i PS3, nadszedł czas na sprostowania. Przedstawiciele studia Crystal Dynamics tłumaczą, że deweloper robi wszystko aby udostępnić tryb kooperacji online „w późniejszym terminie”. Jednocześnie przyznają, że opcja ta pojawi się na Xboxie 360 zgodnie z planem, czyli już 28 września. ![]() ![]() ![]() ![]() Można zasysać demo! Serwis Gamespot właśnie rozpoczął rozsyłanie kluczy umożliwiających pobranie dema Guardian of Light na PC i PlayStation 3. Po wprowadzeniu indywidualnego kodu do sieci Steam/PSN zyskamy dostęp do ważącej 2GB wersji trial Strażnika Światła. Jednak mała uwaga dla posiadaczy konsol PlayStation 3! Z powodu trwającej dzisiaj konserwacji sieci PlayStation Network, download gry dla tej platformy będzie możliwy dopiero od jutrzejszego ranka. Nie masz jeszcze swojego kodu? Sprawdzaj regularnie skrzynkę mailową, lub specjalną stronę poświęconą grze. ![]() ![]() ![]() Strażnik Światła wykastrowany I to dosłownie. Guardian of Light w wersjach na PC i PS3 zostanie pozbawiony jądra rozgrywki, jakim jest sieciowa współpraca dwóch graczy. Przedstawiciele studia Crystal Dynamics tłumaczą ten krok koniecznością dopracowania pewnych elementów gry i obiecują jednocześnie, że tryb kooperacji online zostanie udostępniony w przyszłości. W ramach rekompensaty gracze mają otrzymać w prezencie kolejne darmowe DLC. Przypominamy, że Guardian of Light na X360 również nie posiada opcji rozgrywki sieciowej od momentu premiery. Miała ona zostać udostępniona 28 września, czyli w dniu launchu gry na pozostałych platformach. ![]() ![]() ![]() Lepiej późno... Akcja Tomb Raidera 9 toczyć się ma przed wydarzeniami przedstawionymi w ostatniej trylogii, a odmłodzona o kilkanaście lat Lara będzie walczyć o przetrwanie na pewnej azjatyckiej wysepce. Nieliniowa eksploracja w pełni otwartego świata gry ma być sednem gameplayu. ![]() Redakcja pisma PC Gamer nie powołuje się na żadne konkretne źródło swojego „newsa”, tak więc w dalszym ciągu doniesienia te pozostają jedynie w sferze plotek. Czy ponad roczny poślizg magazynu może być jednak zapowiedzią pierwszych oficjalnych informacji? Tego dowiecie się zaglądając regularnie na WoTR. ![]() ![]() ![]() Demo Strażnika Światła dla wybranych Już 21 września posiadacze PC i PlayStatnion 3 będą mogli zagrać w wersję trial Guardian of Light. Warunek? Posiadanie konta w serwisie GameSpot oraz... Niestety, ekskluzywna oferta portalu skierowana jest wyłącznie do graczy z USA i to oni otrzymają kody pozwalające na pobranie gry. UPDATE (17.09) Wraz z aktualizacją podstrony GameSpotu gracze z Europy także zyskali możliwość pobrania dema. ![]() ![]() ![]() Ekstremalny Tomb Raider ![]() Autor recenzji podsumowuje Strażnika Światła stwierdzeniem: „Ta gra jest naprawdę mocarna.” ![]() ![]() | ||||||||||||
![]() |