![]() | strona główna // forum // chat // kontakt // dodaj do ulubionych // ustaw jako startową | ||||||||||||
![]() | |||||||||||||
![]() | ![]() | ||||||||||||
Powrót do Archiwum | ![]() Angelina Jolie ponownie jako Lara Croft? ![]() Jak podaje magazyn EntertainmentWise, powołując się na anonimowe źródła: "Lara jest fantastyczną postacią, a gry komputerowe pozwalają na nakręcenie świetnych filmów. Jak wiadomo, dwie pierwsze produkcje nie zostały dobrze ocenione przez krytyków, ale nadal mamy duże zaufanie do Lary i marki Tomb Raider. Producenci marzą o ponownym wcieleniu się Angeliny w postać panny Croft. Film mógłby być dużo bardziej mroczny i zrealizowany z dużo większym naciskiem na fabułę.” ![]() Klasyka też później ![]() Nowe wydanie Legendy będzie kosztowało 24,99 - tak jak wszystkie tytuły wydane w serii Kolekcja Klasyki. Osoby, które zamówią grę przedpremierowo w sklepie Cenegi, zapłacą za nią tylko 18,90. ![]() Alison Carroll odwiedzi Polskę! ![]() Alison odwiedzi Polskę w ramach trasy promocyjnej TR Underworld. Premiera gry w Polsce prawdopodobnie odbędzie się 28 listopada. Więcej informacji wkrótce. ![]() Tomb Raider Legend za darmo! ![]() TR Legend można pobrać z tej strony. Gametap udostepnił także inne części serii Tomb Raider, ale ich ściągnięcie możliwe jest tylko dla osób mieszkających w USA i Kanadzie. ![]() Cenega opóźnia ![]() Na razie nie wiadomo czy opóźnienie premier w serii Super$eller wpłynie na datę wydania TR Legend w Kolekcji Klasyki. ![]() Underworld w 720p Brak trybu multiplayer i obsługi trybu Full HD - oto czego dowiadujemy się o Tomb Raider Underworld z oficjalnej strony Xboxa360. Oznacza to, że najnowszy TR, podobnie jak większość gier na platformę Microsoftu, pozwoli nam cieszyć się grafiką w rozdzielczości 1280x720 (720p), ale nie zabłyśnie tak mocno jak tytuły obsługujące rozdzielczość 1920x1080 (1080p). Nie wiadomo jak to się ma do wersji na konsolę Sony - PlayStation 3. ![]() Oficjalny przewodnik do TR: Underworld ![]() Podobne przewodniki pojawiały się przy okazji premiery każdej poprzedniej części Tomb Raidera. Wykaz wszystkich opracowań znaleźć można w naszym dziale Przewodniki. ![]() Alison Carroll rusza w trasę ![]() Wiadomo też, że Alison odwiedzi Niemcy, RPA i Singapur. Co z Polską? Cenega nie potwierdza żadnych planów, ale zapowiada, że przyjmie modelkę z otwartymi ramionami. ![]() Rebranding SCi Po ogłoszeniu straty bliskiej 100 milionom funtów za zakończony niedawno rok fiskalny 2007, SCi szykuje kolejne rewelacje. Firma zamierza w pełni skonsumować posiadaną markę jaką jest Eidos Interactive i zmienić swoją nazwę z SCi Entertainment na Eidos plc. Cała operacja ma zostać oparta na mocnej marce Tomb Raidera. "Chcemy skupić się na naszych podstawowych licencjach, a te związane są z Eidosem" - czytamy w oświadczeniu - "marka Eidosa jest bardzo rozpoznawalna w branży. Nasz zarząd sądzi, że powiązanie firmy z silną marką Eidosa byłoby korzystne, a zarazem występowanie pod jedną nazwą byłoby jaśniejsze dla osób z zewnątrz, ułatwiając przy tym komunikację." Na razie nie wiadomo kiedy dokładnie miałoby dojść do rebrandingu. ![]() SCi puka w dno... od spodu Ze stratą w wysokości 99,1 mln funtów rok fiskalny zakończyło SCi Entertainment - głosi komunikat firmy. Dla porównania, w 2007 roku strata wynosiła 13,3 mln. "Wyniki za 2008 rok to cena jaką trzeba było zapłacić za zmiany wprowadzone w ostatnich miesiącach" - mówi Phil Rogers, prezes spółki - "prawdziwy efekt restrukturyzacji zobaczymy w przyszłym roku. [...] Ostatni rok był trudny, ale podjęcie takich działań było konieczne." W ciągu ostatniego roku fiskalnego SCi pod marką Eidos Interactive wydało 10 tytułów, które sprzedały się łącznie w ilości 7,1 milionów egzemplarzy (Tomb Raider Anniversary - 1 milion). Przypomnijmy - SCi w ramach restrukturyzacji zwolniło w tym roku 260 osób i zrezygnowało z wydania gier, które oceniono jako mogące przynosić straty. ![]() EA z prawami do Tomb Raidera Electronic Arts uzyskała prawa do wydania i dystrybucji Tomb Raider Underworld w wersji na telefony komórkowe. Podpisana dziś umowa z Eidos Interactive daje EA Mobile identyczne prawa także do innych gier brytyjskiego wydawcy - Just Cause 2, California Games X oraz Minesweeper. ![]() Electronic Arts Polska póki co nie komentuje tej sprawy. ![]() Czego wymaga Underworld? W sieci pojawiły się pierwsze minimalne wymagania sprzętowe TR Underworld. Nie są one jednak ostateczne, a jedynie oszacowane przez Eidos Interactive na podstawie obecnej wersji gry, która może nie być właściwie zoptymalizowana. Radzimy więc podejść do tych wymagań z dystansem, ponieważ prawdopodobnie ulegną one jeszcze zmianie. Oto co wiemy na dziś: Procesor: 3GHz Intel/2,5GHz AMD Pamięć RAM: 1GB dla Windows XP/ 2GB dla Visty Karta graficzna: 128MB RAM, T&L, VS 3.0, PS 3.0 System operacyjny: Windows XP/Vista Aby sprawdzić czy Twój komputer poradzi sobie z obecnymi wymogami TRU, zapraszamy pod ten adres. ![]() Polski Underworld w listopadzie! 28 listopada do sklepów w całym kraju trafi polskie wydanie Tomb Raider Underworld - nieoficjalnie dowiedział się serwis World of Tomb Raider. Z naszych informacji wynika, że wydany jedynie tydzień po światowej premierze TRU będzie dostępny w kinowej polskiej wersji językowej, a więc podobnie jak poprzednie trzy części - z napisami. ![]() Póki co, pojawiły się jedynie informacje o wersji podstawowej gry, tak więc ewentualne wydanie edycji kolekcjonerskiej jest wielką niewiadomą. Wiadomo natomiast ile ma kosztować podstawowa wersja Underworlda na PC - pierwsze docierające do nas informacje mówią o kwocie w wysokości 129 PLN. ![]() ...a Legenda Klasyką ![]() Legenda już 3 października trafi do Kolekcji Klasyki Cenega Poland - serii, w której najlepsze gry kosztują 24,99 PLN. ![]() Pudełko nowego Anniversary ![]() Pudełko przy okazji rozwiewa wątpliwości dotyczące oprawy polskiego wydania TR Underworld - pewne już wydaje się, że na pudełku gry pojawi się logo Games for Windows. ![]() Anniversary Super$ellerem ![]() Zgodnie z zapowiedziami wydawcy, polonizacja ma zostać poprawiona, a na płycie pojawi się dodatkowo dokładny opis przejścia gry. Super$eller to najlepsze i najlepiej sprzedające się gry z katalogu wydawcy. ![]() Zadecyduj o kształcie rozgrywki w TR: Underworld Gry-OnLine: "Tomb Raider to klasyczny przykład produkcji wielogatunkowej. Coś dla siebie znajdą w niej miłośnicy akcji, fani eksploracji wirtualnych światów oraz entuzjaści łamigłówek. Cóż jednak począć, jeśli gracz bardzo chce zagrać w najnowsze przygody Lary Croft, lecz nie przepada specjalnie za walką i koniecznością nieustannej rywalizacji z wrogami? Odpowiedź na to pytanie znają ludzie ze studia Crystal Dynamics, producenta Tomb Raider: Underworld. Jest nią opcja „Player Tailoring”. Szczegóły na jej temat zdecydował się przedstawić Eric Lindstrom, dyrektor kreatywny Crystal Dynamics. [...] Czym będzie „Player Tailoring”? Tak naprawdę niczym odkrywczym. Niemniej jednak sam fakt zastosowania tej opcji zasługuje na uwagę. Dzięki niej gracze uzyskają możliwość dopasowania kształtu rozgrywki do własnych upodobań. >>Tu nie chodzi o poziom trudności. Chodzi o ludzi mających inną wizję tego, jak ma wyglądać gra nastawiona głównie na eksplorację<<, mówi Lindstrom. Z jednej strony „Player Tailoring” pozwoli graczom na zaliczanie w prosty sposób wymyślonych przez twórców zagadek logicznych. Zaznaczenie odpowiedniej opcji w menu ma być równoznaczne z uzyskiwaniem od Lary podpowiedzi dotyczących łamigłówek, dzięki czemu gracz nie będzie zmuszany do spędzania przy nich dwudziestu minut, co często prowadzi do niepotrzebnej irytacji. Częstotliwość wypowiadania wskazówek powiązana będzie z wybraniem poziomu trudności zagadek. Z drugiej strony „Player Tailoring” umożliwi nam zmniejszenie liczby pojedynków z wrogami do niezbędnego minimum. Dzięki temu fani łamigłówek będą mogli skupić się na swoim ulubionym typie rozgrywki, a na walkach spędzą niewielką ilość czasu. Całkowite wyłączenie walk nie będzie jednak możliwe. >>Nie chcieliśmy umożliwić graczom całkowitego wyłączenia pojedynków, ponieważ uważamy, że mają one duży wpływ na generalny odbiór naszej produkcji<<, twierdzi dyrektor kreatywny Crystal Dynamics. Według Lindstroma decyzja o wprowadzeniu opcji „Player Tailoring” była dosyć ryzykowna. Związane jest to z decyzjami podejmowanymi przez graczy, którzy powinni doświadczać przygody, a nie wpływać na jej kształt. Niemniej jednak Lindstrom wierzy, że przyszli posiadacze Tomb Raider: Underworld podejdą do tej kwestii w odpowiedni sposób, modelując sposób rozgrywki według własnych oczekiwań." ![]() 18cm Underworlda ![]() Cena: 65zł. | ||||||||||||
![]() |